Fredag kväll, dag tre.

Dag tre bakom mej. Upplevde hunger igår kväll och det var länge sen! Men tog en kopp te och tänkte på något annat. Egentligen kunde jag ju ätit något,  men hade inget e-kod-fritt smått att snaska på, så då fick det vara. 
 
Samma hunger i morse före frukost och jag åt min yoghurt och müsli med god aptit. 
Lunchen jättegod: lika god som den varit de två tidigare dagarna.
Och på eftermiddagen åt jag jordgubbar till kaffet, tro det eller ej! Visserligen egyptiska och sura i själen, men eftersom det är januari så var det en ganska exotisk upplevelse i sej.
 
På jobbet blev jag lite trackad av en påse tortilla chips. En arbetskompis läste innehållsförteckningen och konstaterade att inga e-koder existerade men då kom ju min andra överenskommelse ivägen. Den om inget godis-inget chips-inga sötsaker-en månad i taget med en annan arbetskompis. Sen har jag svårt att tro att chipsen faktiskt är kodfria.
Så de fick vara, och jag mår bättre så. En månad åtminstone. 
 
Nu ikväll blir det vindruvor och sodastreamat vatten -nam! Eller? Jo, nam. Om jag bestämmer så!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0