Min magiska soffa... och dator!

Denhär veckan jobbar jag kväll så jag slutar 21. Det betyder att jag har hur mycket tid som helst på förmiddagen att göra saker och ting. Men eftersom jag var så duktig i söndags då jag gick en evighetspromenad så tar jag igen latheten idag. Och igår, också... Imorgon är jag ledig men ska till massör på morgonen så jag är säkert out och groggy några timmar efteråt. (Så roligt att använda nöördiga ord!) Eftermiddagen blir en stund på stan i olika ärenden och kvällen borde jag ägna åt mitt nya terass-bord...
 
Som sagt; soffan är lockande! Och datorn med den. Satt med min almanacka och funderade ut när jag ska gå/cykla/bila till jobbet de närmaste veckorna. Hittade en hobbynotering några veckor framåt i tiden och kom på att jag ska önska arbetstur till den dagen. Öppnade datorn; och här sitter jag! Facebookade en stund, kollade e-post... och nu blogg. Om jag gått till jobbet som jag tänkt hade jag varit halvvägs redan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0