Februari slut, mars börjar.

Januari var bra. Och e-kod-fri.
 
Februari var ok, en eller annan e-kod slank ner men inte i oöverkomliga mängder. Godisstrejken fortsatte ganska enkelt och jag kompletterade den med "lymfrening" som en väninna tipsade om och som jag inte kan säga bu eller bä om: 21 dagar med en dryck på en liter vatten kokat i fem minuter med fem kryddnejlikor och tre lagerblad att avnjuta under dagen.
Låter lite "fem bröd och tre fiskar" över det hela men jag åt nog mat också! Vet inte om kuren haft någon som helst effekt förutom att de första dagarna så visste jag nog att jag hade tarmar i kroppen...
 
Sköna mars, välkommen! 
Imorgon -lördag- är det första mars, jag ska äta fastlagsbulle eftersom jag jobbar 12-21 (startar hemifrån redan tio) på fastlagstisdagen då jag egentligen ville äta bullen för så har jag gjort i många år. Men inte i år, alltså. Å andra sidan ska mars vara vegetarisk så lördag är en bra dag för gräddbulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0