Gårdagen och idag

Inledde dagen med en cykeltur till gymmet. Klockan halv fem, eftersom gymmet öppnar fem.
Cyklade till jobbet där jag duschade före jag började arbeta klockan sju.
 
Det är så lungt på gymmet från morgonen. Vi är de samma få kunder där så tidigt och det är riktigt trevligt att kunna träna i lugn och ro utan att köa till någon maskin. Har försökt gå lite senare men redan åttatiden så är det ganska mycket folk där och det är väl helt ok, men då pratas det mycket mera och mycket högre eftersom kunderna anländer parvis.
Borde inte vara kritisk; alla är inte ensamvargar.
 
Idag ska jag till jobbet klockan ett. Vaknat redan sju, önskade mej sovmorgon men det gick inte igenom. Har dock sovit över åtta timmar så jag är nöjd. Borde vara nöjd. Borde vakat lite längre igår kväll...
 
Och idag går jag till jobbet. Med ryggsäck på ryggen, lastad med ännu ett kilo -slänger i en vattenflaska. Hinner duscha före jag börjar arbeta, hinner ta kaffe och sen kööör jag...
 
Men nu kör jag mina yogarörelser och sen ska jag hinna med lite spanska innan jag trampar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0