Latsöndag...

Skulle så mycket, det blev så lite. Mest suttit i soffan idag men jag förlåter mig själv, var ju ändå på gym igår. 
Det nya gymmet i stan. Som jag köpte medlemskap i. På goda grunder; det var så billigt att även om jag inte går dit så lönar det sig!
 
1000 gamla mark ändå... Inte helt gratis -skulle aldrig köpt nåt medlemskap på mark-tiden för den summan. Men på andra ställen kostar det dubbelt och mer, och i reella pengar blev det bara en fjärdedel eftersom jag använde motionssedlar, och då blev det fråga om en summa jag kunde tänka mig att spendera på gym. Fanns inget alternativ till att inte bli medlem. 
Nu kan jag alltså träna billigt på morgonen före jobbet och får sitta i soffan på kvällen, allt med gott samvete.
 
Väckning 0430!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0